Savladavanjem nastavnog gradiva predviđenog studijskim programom Koncept i karakter dizajn student će moći da:
- Komunicira na engleskom jeziku;
- Primeni likovne elemente pri oblikovanju dizajnerskih rešenja iz oblasti koncept i karakter dizajna;
- Sarađuje sa okruženjem pri dizajniranju proizvoda iz oblasti koncept i karakter dizajna;
- Koristi znanja i veštine iz oblasti crtanja i slikanja u procesu dizajniranja proizvoda koncept i karakter dizajna;
- Dizajnira likovno-grafička rešenja (karakter, rekvizit, prostore, pozadinske prizore, storyboard, vizuelni identitet filma ili video igre) u skladu sa estetskim, funkcionalnim i tehničko-tehnološkim zahtevima;
- Primeni alate softverskih paketa: za digitalno slikanje i digitalno modelovanje;
- Obrazloži svoje dizajnersko rešenje;
- Pretražuje literaturu i internet;
- Dizajnirano rešenje prilagodi tehničkim parametrima medija (video igre, film, animirani film);
- Primenjuje osnovno znanje iz plastične anatomije prilikom dizajniranja karaktera;
- Kreira portfolio svojih radova;
- Prepozna najvažnije fenomene medijske kulture;
- Razume osnovne pojmove iz oblasti sociologije kulture;
- Koristi osnovno znanje iz istorije umetnosti.