Sticky Background

Prijavljivanje na konkurs

OSNOVNE STUDIJE – ELEKTRONSKA PRIJAVA I PREDAVANJE DOKUMENATA ZA UPIS

Kandidati za upis na osnovne studije najpre popunjavaju elektronsku prijavu koja se aktivira u junu:

– Elektronska prijava za Odsek Beogradska politehnika (ZVEZDARA)

– Elektronska prijava za Odsek Kompjutersko-mašinsko inženjerstvo i Odsek za saobraćaj, mašinstvo i inženjerstvo zaštite (ZEMUN, NOVI BEOGRAD, VALJEVO)

– Elektronska prijava za Odsek Primenjene inženjerske nauke (POŽAREVAC)

Upustvo za popunjavanje elektronske prijave možete pogledati ovde.

Svim kandidatima preporučujemo da elektronsku prijavu popune sa svog računara i telefona, jer će na taj način izbeći gužvu i čekanje. Oni kandidati koji nisu u mogućnosti da elektronsku prijavu obave sami moći će to da urade na računarima u prostorijama odseka i uz pomoć zaposlenih.

Nakon elektronske prijave kandidati predaju dokumenta u prostorijama Odseka prema sledećem rasporedu: lokacije na kojima se predaju dokumenta.

DOKUMENTI ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA OSNOVNE STUDIJE

Kandidati za upis na osnovne studije u prostorije Odseka dostavljaju dokumente date na donjem spisku. Podnose se originalna dokumenta na uvid i fotokopije koje se zadržavaju. Fotokopije ne moraju da budu overene.

1. Izvod iz matične knjige rođenih
2. Svedočanstva svih razreda završene srednje škole
3. Diploma o položenom završnom / maturskom ispitu
4. Potvrda o izvršenoj uplati troškova za polaganje prijemnog ispita. Iznos ove naknade je 6.000 dinara (za studijske programe iz tehničko-tehnoloških oblasti, društveno-humanističkih oblasti i studijski program Mehatronika) ili 8.000 dinara (za studijske programe iz oblasti umetnosti, medicine i za studijski program UI/UX dizajn)

SPECIJALISTIČKE I MASTER STUDIJE – PREDAVANJE DOKUMENATA ZA UPIS

Kandidati za upis na specijalističke i master studije ne popunjavaju elektronsku prijavu!
Kandidati za upis na specijalističke i master studije predaju dokumenta u prostorije Akademije prema sledećem rasporedu: lokacije na kojima se predaju dokumenta.

DOKUMENTI ZA PRIJAVU NA KONKURS ZA SPECIJALISTIČKE I MASTER STUDIJE

 Kandidati za upis na specijalističke i master studije dostavljaju dokumente date na donjem spisku. Podnose se originalna dokumenta na uvid i fotokopije koje se zadržavaju. Fotokopije ne moraju da budu overene.

1. Izvod iz matične knjige rođenih
2. Diploma o stečenom višem ili visokom obrazovanju ili uverenje o diplomiranju, ako diploma još nije izdata
3. Potvrda o izvršenoj uplati troškova za polaganje prijemnog ispita. Iznos ove naknade je 6.000 dinara (za studijske programe iz tehničko-tehnoloških oblasti) ili 8.000 dinara (za studijske programe iz oblasti umetnosti)
4. Dodatna dokumentacija, zavisno od studijskog programa. Spisak dokumentacije možete pogledati u Priručniku za prijemni.

Uplata naknade za polaganje prijemnog ispita:

UPLATILAC: Ime i prezime kandidata
PRIMALAC: Akademija tehničkih strukovnih studija Beograd, Katarine Ambrozić 3
TEKUĆI RAČUN: 840-2118666-55
SVRHA UPLATE: Naknada za polaganje prijemnog ispita
POZIV NA BROJ: 74212104

NAPOMENA: U slučaju odustanka od upisa i u slučaju ispisa uplaćeni novac se ne vraća.